mooooooot Uddevalla!

Sitter återigen i spelarbussen påväg till match och poängjakt, denna gång i Uddevalla på stekiga västkusten. Idag blir det dock ingen "Båstad-dusch", kort kjol eller lyxyacht - det blir den lilla svart/vita, klister och svett. Det är så västkusten i oktober är som bäst!

I NA var idag ett repotage om vår "uppladdning" som modeller med rubriken Jumbofinal. De kan väl inte ha mer rätt, i nuläget. Men nu har vi också mött tre utav seriens absolut starkaste lag och haft en tajt match i Höör, brottats med många av Sveriges bästa handbollsspelare och därmed tagit små steg på vägen mot våra första elitseriepoäng som bara väntar på att få bärgas till Örebro.

Det är ett laddat gäng som åker iväg i den krispigt kalla oktoberkylan för att vara som hetast när det gäller. Stegfel fångar upp lagets lilla gigant som gjort briljanta insatser mellan stolparna i serieinledningen. Vivianne Kamel, född -93 när hon sitter och leker med sin nya Iphone.


Tror du om matchen?

Jag känner på mig att vi kommer göra en jävligt bra match och att det kan komma att resultera i våra första elitseriepoäng.

Vad tycker du om din egen insats såhär långt?
Jag är nöjd, riktigt nöjd. Jag tycker att jag har tagit chansen, som jag inte riktigt haft förut.

Kunde du tro det här innan?
Nej, då visste jag inte ens om jag skulle bli uttagen till matcherna.

Du har en helt okej straffräddningsprocent, hur tänker du när du ställer dig framför ett sjumeterskast?
Jag tänker att varje gång som Anna Axelsson säger; "Ta den Vivi". Då vet jag att jag kommer ta den. Annars så tänker jag inte mycket mer, favorithörn kanske eller så går jag bara på känsla.


Korta snabba

Svårast skott?
Carin Bergdahl

Vem är most likley att skjuta dig i ansiktet?
Foppa

Vem är du mest rädd för vid friläge?
Jag är inte rädd!

Örebros snyggaste kille?
Kecke

Vad äter du helst kvällen innan match?
Popcorn

Vem i laget skulle passa bäst som politiker?
Måns

Vem är lagets mamma?
Jessica Wessman

Vem är lagets pajas?
Anna Axelsson

Vem är lagets ledarsto?
Carin Bergdahl

Snyggast i duschen?
Anna Axelsson




Tack Vivi och må du mota mängder av bollar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0