Fredag, denna vecka också

Briljerar återigen med ett fredagsinlägg efter en veckas uppehåll. Det är helt enkelt mycket nu. Ganska ”busy” som en säljare skulle ha sagt… Men, idag mår vi bra för ”det är ju fredag”.

Vad har hänt sedan sist?

Vi gjorde INTE grovjobbet i Nacka Bollhall, inte i första halvlek åtminstone. 20-4 i första talar sitt eget tydliga språk, halvlekssiffrorna i halvlek 2 var betydligt snyggare men det hjälper ju föga efter en sådan genomklappning.

 

En ny vecka stundade och vi har bara att gnugga på, det finns ingenting annat att göra. Vi vet ju att vi kan betydligt bättre än så. På tisdagen annonserade Tompa (ass. Tränare Tomas Malmgren) att han kliver av omgående. Jättetråkigt och vi kommer sakna honom såklart. Dock har vi blickarna framåt mot stundande tuffa fighter, hägrande poäng och ett lockande kvalspel.

 

Jag känner väl inte att det finns så mycket att skriva om just för tillfället. Läget är som det är, vi är mer blodtörstiga och smällarna haglar på träningspassen. Det finns vissa sköna och mindre sköna kommentarer som också slår ner ibland.

 

Känn på dessa två t ex:

 

”Jag drömde att jag var tillsammans med Kim Andersson. Och jag var så jävla kär i honom när jag vaknade så vet du vad jag gjorde?! Jag var tvungen att GOOGLA honom!”

 

”Ledsen att jag inte var med på din pass, jag stod och petade näsan” (engagerad nästan jämt?)

 

 

På söndag är det återigen dags för en resa till Skåne, denna gång för match mot Eslöv. Kan det denna gång komma en live-blogg? Hoppet är det sista som överger en…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0