två sidor av en ledig helg

Då har vi nu avklarat vår spellediga helg och det återstår att se exakt hur gott det har gjort oss på träningen ikväll.

 

Fick precis frågan på jobbet; Vad har du gjort i helgen? Har ni lirat?

 

Svaret blev då; Nej, vi hade tyvärr ingen match. Har träffat lite vänner, kollat hockey, firat svägerskan, varit på ikea, städat och hängt med päronen. Själv då? (Då tycker jag ändå att jag har gjort mycket och haft en riktigt bra helg)

 

Nu kommer kontrasten, hur olika kan en helg vara egentligen?

 

Svar: Jag har varit på Ibiza. Vi chartrade ett plan och åkte ner i lördags morse och kom hem inatt. Underbart med 25 grader varmt, men nu är jag allt lite trött.

 

 

SMACK! Och tack för den handflatan i ansiktet.

Men vi hade ju ändå 12 grader och sol igår, den lilla tid jag lyckades vara utomhus. Nu väntar ny träningsvecka och kanske kommer det första inslaget av ÖSK Inc i veckan.

 

Nyhet Pasta-Elin Pettersson har blivit sambo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0