mulen måndag

Alltid lika underbara måndagar - not!

Jag låtsades ju igår att matchen skulle vara avskakad idag, det verkar svårare än jag trott. Ska brinna duktigt på träningen idag och förhoppningsvis smitta alla som inte är av samma uppfattning, vilket jag har svårt att tro att någon inte skulle vara.

Har faktiskt ytterst lite att säga, men kom på att jag glömde nämna mest lysande (färgmässigt) i lördags. Västerås M6as frilla, grymt snygg! Vi fick också höra ett "oooooooh" från publiken (fantastiskt jobb i lördags!), som skulle passat i vilken Hollywoodfilm eller sitcom som helst, vid ett snyggt inspel från Carin till PastaElin.

Två hockeyspelande supportrar i publiken i lördags och kommentarerna hade varit skrattretande om det inte vore för att jag var så förbannad.
- Hur coachar ni egentligen i Powerplay?

Vi har nu en vecka framför oss med matchfri helg, det kan bara innebära tokträningar och träningsvärk - caaaatching! Ska kyssa mina (få) kvarvarande jeans farväl för rumpan tycks växa bara man nämner "Nissefys". Men, vem är jag att klaga när musklerna spelar? Vi behöver mer, mer och värre!

Fick dessa två komplimanger (eller?!) i helgen:

Det ser ut som att du har magrutor... i det här ljuset!

Vilken hög rumpa du har... fått!


Ja, vad ska man säga?

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0