Uppladdningen med Pettersson!


Precis som förra veckan så kollar vi med våra spelare laddar dom upp inför match. Denna veckan var det Elin Petterssons tur att berätta om sina uppladdningsrutiner, och så här lät det:

Tjenare Elin! Hur mår du så här dagen innan match?
Jo tack jag mår bara bra...

Härligt, vi ser fram emot en hård match imorgon men jag undrar lite vad du gör innan match, ikväll till exempel?
Jag gör inget speciellt faktiskt, jag äter och vilar ordentligt, jag är inte lika konstig som T ;)

Hehe nej men det är inte många som är, men har du inga rutiner sådär timmarna innan match eller precis innan matchstart?
Nej jag är väl ganska tråkig, däremot vill jag äta ganska tätt inpå matchen och inte som de flesta andra i laget som gärna äter lång tid innan, jag blir hungrig då. Sen måste man ju självklart kissa innan match och helst innan man tagit klister på händerna men det hör väl till det normala. Jag gör egentligen alltid samma saker och det är väl ganska rutinmässigt men jag märker heller inte om jag gör något i fel ordning.

Hur tror du att matchen går imorgon då?
Jag tror självklart på seger. Jag är väldigt spelsugen och det tror jag att alla andra är också!

Vad bra Elin då tackar jag för den här pratstunden!
Tack!



Elin Pettersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0