preegamefriday och ett glömt skratt

Underbara fredag! Eller? Personligen, njaa. Dubbeljobb idag plus förlängt på sista stället så jag fick avboka misshandelsmassagen och kör en gammal hederlig 10-timmarsfredag. Men, klirr i kassan!

 

Annars då? Vid första anblicken av Nisse igår på fysträningen så kom jag på att jag glömde ett STORT tisdagsskratt. Nisse och Dojjan skulle kampera ihop vid en medicinbollsövning. Nisse pressar Dojjan duktigt och när det sedan är hennes tur att kasta så tänker hon jävlas lite. Hon tar en lättare boll för att kunna kasta på hårt som f-n. Skickar iväg bollen och träffar Nisse mitt i pannan! Bollen studsar iväg, jag och B-falk böjer oss i skrattattacker och Dojjans samvete mår som en deltagare i Paradise Hotel dagen efter togafesten. På torsdagen ståtade Nisse alltså med en lite lätt svullen blånäsa.

 

På facebook fanns igår kväll en bild på ett par sargade smalben. Varför, kan man undra? Jo, plinthopp stod på programmet igår igen och vissa vill inte inse sina begränsningar. En bild kommer självklart på Stegfel när vi får lite ordning på det hela. Tackar Nisse för ännu ett par nyfunna muskler och krampkänning i ryggfiléerna.

 

Tycker att fredagen ter sig ganska bra här ändå, en verkstadshunk serverar en iskall cola zero, mamma kom in med lite medkänsla och en fredagskram, en av märkescheferna bjöd på bulle och jag får med mig en överraskning till damerna i bussen imorgon. Fredagskvällen blir filbunke deluxe, vankas sushi GRANDE och soffhäng. Matchladdning i världsklass!

 

”Jag har aldrig haft träningsvärk i rumpan, men sen jag kom till Örebro är det fan allt jag har” – vår bodenbabe Carin jobbar sig mot en putrumpa á la Nisse. Välkommen till rumpsällskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0