tomhetskänsla

Förlust mot Eslöv. Fetingtorsk, skulle man också kunna säga. 18-42 talar sitt tydliga språk och ÖSK var inte att känna igen om hemmapubliken såg vår förra sura förlust mot VI då vi i alla fall spelade bra handboll i 40 minuter. Idag var det inte bra!

Är nu så besviken, frustrerad och förbannad. Kan inte (och tänker absolut inte) vänja mig vid att förlora. Och även om jag någon gång kan ha erkänt en förlust som godkänd (ska jä-ligt mycket till) då ska vi ha krigat till tusen. Idag släpper vi, gör fler misstag än ett c-flickslag ibland och bjöd på autobahn bakåt. Ett ÖSK vi aldrig mer vill se, med andra ord. Fanns vissa ljusglimtar idag, jag ser dem inte klart just nu men de får vi klamra oss fast vid och utöka. Skönt att vi har revanch att ta redan på onsdag.


Tyvärr tyvärr fanns det idag 400 tappra i publiken och även tv-kameror på plats för att beskåda detta skit. Nu uttrycker jag mig hårt, men de som är involverade i sport kan relatera - ni andra kan kanske glömma den här läsningen. TACK för att ni kom och kom tillbaka för nästa gång ska ni besparas detta. Då är det ny match och nya tag.


Kastar ingen skugga över Eslövs utförande av matchen, de gjorde allt de skulle med vad de hade - och vad de fick av oss. Kul att äntligen få se "SnyggOla" live, måste ju dock tillstå att grabbarna som uppträdde på Ladies Night igår var något hetare, kan ha med scenkläderna att göra kanske? När vi ändå är inne på snygga grabbar så fanns det en riktig råhunk på läktaren idag och sedan en rad hockeyhunkar som levererade och höll Örebro i topp i Behrn Arena. 7-3 mot Bofors, skönt med en Örebrovinst idag.


Connyklack, hockeyback.

/godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0