sexchock eller frivändning

Lurig rubrik, men kul att se hur många extra läsare det lockar. Den är dock sann, inte bildligt sett tyvärr (för er). Nu går jag dock händelserna i förväg, jag lämnade er i onsdags och saker har ju skett efter det. Axelsson (undertecknad f ö) skaffade sig tatuering nr 2 med öm support från #86 Wessman. ”Det DÄR gör inte ont. Prova att sparka av dig själv handleden så får du se på smärta” – det var en av kommentarerna som kom när jag knep ihop ansiktet på tappraste sätt. Fröken JW lyckades ju med det på försäsongen, i en träningsmatch mot Hellton så ”X:ade” hon och sparkade av båtbenet och en spricka i handleden. Hon får ändå titeln Handbolls-Rambo av mig, hon spelade nämligen 40 minuter till efter det i tron att hon hade stukat sig. Hård – på gränsen till dum, men vilken hjälte! Det var ändå guld värt att ha henne med mig, det avdramatiserade det hela en aning.


 
Lite suddig #86 




Tatueringen kom på plats och jag är mer än nöjd! Blev ännu lite mer nöjd (till en början, skall tilläggas) att det inte stod kroppskontakt på schemat, eftersom att revbenen ömmade lite mer än vad som kan sägas vara skönt. Löpfys i friidrottshallen var på tapeten och – jävlar i mig vad vi sprang! Benen blev tillslut som betongklumpar och vi såg ut som halvslagna väderkvarnar när vi med armarnas hjälp vevade oss in de sista metrarna mot mål. Men det var riktigt gött när det var över!

 


Nu är det också klart att ”Mackan”, vår makedonska Vesna, är klar för spel i ÖSK. Hon flyttar hit om en dryg vecka och vi ser fram emot vidare användning av knagglig engelska och kanske ett par nya ord på bosniska, som jag tror var hennes hemspråk.

 


Nu till ”sexchocken”…

Vi hade uttagning av RM – maxvikt, i knäböj och frivändning. Jag och Dojjan stod och lassade på vikter på stången för att köra benböj, när följande hörs bakom ryggen:

”Det krävs ingen teknik för att få upp den, man måste bara vara sugen”

Detta följs av ett asgarv, kanske främst från Kecke men också Vivi. Citatmakaren var ingen annan än Sara Johansson, föga förvånande.

 


Nu vankas ännu en matchfri helg, såsom det kommer se ut nu ett tag framöver. 2 besök på gymmet och allehanda roligheter kommer väl finnas på schemat för samtliga damer. Viss uppdatering kanske kommer ske.


Kommentarer
Postat av: Alex

I Makedonien talas makedonska, fixa det!

2011-11-18 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0