dan före dan



Startar denna onsdagsblogg med en stor, fet SUCK! Tyvärr måste jag än en gång blicka tillbaka på en måndagskväll jag hellre skulle glömma. Tänker inte ge mig in i någon längre utläggning mer än att det var tur att det inte gällde någonting, bra för Ivvan att få testa ÖSK-kläderna i matchspel innan det är dags för serien att dra igång igen och en väckarklocka för samtliga kanske.

 

Imorgon är det dock match igen, nu äntligen i serien! Heid kommer stå för motståndet, ett lag som jag (i min sköna ovissa handbollsbubbla) inte vet speciellt mycket om. En (bara en väl?) landslagsspelare finns i laget och kan väl inte tänka mig att resterande uppställning är några ”blåbär” direkt. Det är ett bra lag vi kommer att ställas mot och få kriga för varje centimeter av planen. Men det ser jag fram emot!

 

 

Bjuder på en liten gympinsamhet från igår morse. Jag skulle enligt program börja med benböj och värmde upp som sig bör. Lassade sedan på de vikter jag skulle köra på och drog igång. ”Jävlar vad lätt det är!” tänkte jag och kände mig mer än allmänt skön som kunde vara så stark tidigt på morgonen – och det efter match! Men, där sket jag en lök kan man säga. En jävla tvärpurjo, för att dra till ordentligt. Hade missräknat med 20 kg, och efter det flög jag inte lika lätt…

 

 

Kan det kanske bli lite pree-game snack med våra nya makedonnor i bussen imorgon? Lovar inget..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0